Tisztelt Egyesületi Tagok!
Tisztelt Pályázók!

Október hónaptól az IIER rendszer fejlesztése során, a jogszabályok változásához igazodva elkezdődött az iratok címzésének módosítása vagyis a cégkapura történő kézbesítés. Ahol a támogatást igénylők a meghatalmazásukon azt kérték, hogy saját magának kerüljenek az iratok megküldésre, azoknál a meghatalmazottnak nem küldi ki a rendszer az iratokat, csak a támogatást igénylőknek.

Önkormányzatok esetében nincs cégkapu, ebben az esetben a KÉR (az egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszere) törzzsel való kapcsolódás megoldott, a hivatali kapus tárhelyre kapják az önkormányzatok az iratokat.

Hasonló probléma áll fenn azon szervezeteknél, akiknek nincs cégkapujuk (pl.: egyesületek, alapítványok, egyházak). Ilyen esetben a támogatást igénylők nem kapnak értesítést, így szükséges a cégkapu elkészítése, hogy a továbbiakban majd megkapják az elektronikus iratokat.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.